lauantai 24. tammikuuta 2009




Olen juuri saunasta tullut, hiukset vielä märkinä istuudun koneen ääreen. Aukaisen netin ja samalla kun letitän hiuksia, luen teidän blogeja. Päivän mukavin hetki.
Minua kiinnostaa kovasti lukeeko kukaan minun blogiani. Haluaisin laittaa tähän, että jos luet tämän, niin jätä jonkinlainen merkki siitä, että olet käynyt. Mutta pelkään samalla sitä, ettei kukaan oikeasti käy täällä. Itseäni vartenhan minä tätä kirjoittelen, mutta on silti ihanaa huomata, että joku muukin on siellä ja uusia ystäviä on aina kiva saada. Siksi en laitakaan mitään ja olen iloinen siitä yhdestäkin.
Keskimmäisessä kuvassa on meidän keittiö siirtynyt kevätaikaan, vaikka talveahan tässä vielä eletään. Kyllästyin joulunpunaiseen ja laitoin norsuverhot ikkunaan. Ruusukimpun sain vaivaisella eurolla.

11 kommenttia:

Marja kirjoitti...

Minä kävin täällä perjantaina ensimmäisen kerran. Tulin tänään uudestaan, sillä tämä jäi mieleen. Ihana blogi!

jeera kirjoitti...

Minä täällä ainakin käyn ja aina ihailen kuviasi ja kotiasi. Nytkin melkein ärsyttää kun itselläni ei ole läheskään noin hienoja verhoja ja hitsi että noin kauniita ja edullisia ruusujakin olet löytänyt. Vau.

himalainen kirjoitti...

Ihana tässä tämä kevätaika ja piristävät kuvat.
Minä käyn täällä usein :) ihailen tyyliäsi, kuviasi, pieniä hetkiä...

Odotan kevättalvea, haluan pois tästä väsähdyttävästä tammikuusta, nämä kuvat kertoivat jo muutoksesta. Pitäisi antaa kyytiä kaikelle tummalle omassakin kodissa.

Solen kirjoitti...

Ihanaa! Ette arvaakaan miten iloiseksi tulin, kun huomasin teidän kommentit! Kiitos kaikille kaikista mieltä piristävistä sanoista!

Merja kirjoitti...

Heips. Uusi kävijä olen minä.

isoinpapu kirjoitti...

Hei! Tulin käymään. Ja tulen vastakin.

Kivalta näyttää!

Rouva Nordman kirjoitti...

Oo! Mikä värimaailma. Tulin tänne ensi kertaa Himalaisen blogin kautta. Ruusukimppu, kissa ja keltainen tuoli on hieno yhdistelmä!

Euron ruusukimppu!? Minullekin, kiitos.

Mukavaa viikon jatkoa!

Elina kirjoitti...

Hei! Minäkin osasin tänne Himalaisen blogin kautta. Tulen toistekin :-)

violet kirjoitti...

Uusi kävijä minäkin!
Blogisi on vielä niin tuore ettei paljon kommenteja ole...mutta tulet huomaamaan että se muuttuu ajan kanssa.

Solen kirjoitti...

Oih.. Ihan olen otettu, kun näin monta vierailijaa on käynyt. Kiitos kaikille!

maijja kirjoitti...

PLOP minäkin just tänne löysin!