sunnuntai 28. helmikuuta 2010

Mieli keltainen






Olen iloinen vaikka aurinko ei paistakaan. On kuitenkin niin lauhaa, että olen tehnyt ensimmäiset reissuni pihalle tennareissa ja kevät-takissa. Ihanaa, tuntuu jo, että kevät etenee ja mielikin piristyy kun ei tarvitse koko ajan taistella pakkasen kanssa.
Varasimme tänä aamuna liput Islantiin. Siskoni lähtee vaihtoon sinne ja menemme sitten hänen luo kyläilemään maaliskuun lopulla. Sekin on ihanaa, kun on jotain mukavaa mitä saa odottaa.
Nyt menen nauttimaan uuniperunoita yrttilohen ja tsatsikin kera.
Mukavaa viikonlopunloppua kaikille!

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi Islanti! Sinä onnekas.

Vaikkei juuri nyt siltä näytä (lunta sataa...), niin uskon, että tennari-kevättakki-kelit ovat lähempänä kuin uskommekaan!

Kirjailijatar kirjoitti...

Oioi, Islantiin olen aina halunnut. Varmasti ihan mieletön reissu tiedossa! Luonto on siellä on käsittääkseni uskomattoman kaunis :)

Pellon pientareella kirjoitti...

Minä haaveilen Islannista aina vain, olen haaveillut niin kauan kuin muistan. Joskus sinne on vielä päästävä!

Olina kirjoitti...

Ihana reissu tiedossa teillä!:)

Täällä on lunta kaikkialla niin paljon, että tennareissa ei uskalla ulos, mutta kevät takissa minäkin hiippailin eilen. Kevyt olo:)

Solen kirjoitti...

14a4: Hanna, niin, pääsen Islantiin, olen kyllä oikeastaan aika onnekas :)
Eilen satoi vettä, se oli hienoa, aivan kuin kevät olisi tosiaan aivan nurkan takana.

Kirjailijatar, en ole vielä ehtinyt fiilistelemään mitään matkaoppaita, mutta kunhan kirjastoon pääsen niin sieltä lähtee kaikki Islantikirjat mukaan. Hassua, että vaikka Islanti on noin lähellä, en oikeastaan tiedä siitä paljoakaan.

Pellon pientareella, nyt kannattaaa lähteä, siellä on halvat hotellit eikä lennotkaan olleet kovin kalliit. Ja Islanti tarvitsee meidän apua.

Olina, en minäkään mennyt kuin aurattuja katuja, joten ei päässyt tennarit kastumaan. Oli jotenkin vapauttavaa kävellä kevät-takki ja tennarit jalassa, siinä oli jotain nuorentavaa :)

Jonna kirjoitti...

Minä laitoin lauantaina tennarit jalkaan. Iloitsin ja yritin kiertää lätäköitä ja katoilta putoavaa jäätä,

Solen kirjoitti...

Jonna, minäkin väistelin lätäköitä, mutta tärkeintä oli tennareiden vaikutus mieleen. Eikös piristänytkin kummasti? Oli kuin melkein jo kevät :)